Afgelopen dagen - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu Afgelopen dagen - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu

Afgelopen dagen

Blijf op de hoogte en volg Gillian

05 December 2016 | Australië, Wollongong

Hee iedereen sorry voor het weinige uploaden laatste tijd! Maar het was best wel druk. Ik zou maar even bij het begin beginnen.
Dag 1 in Sydney:
We kwamen aan en werden opgehaald door het team en kregen al een korte tour door sydney zelf.
Dag 2:
Dit was regeldag in sydney we hebben hier onze pasjes enzo moeten regelen, dus een nieuwe australische rekening geopend, zorgverzekering geregeld, uitleg gehad over tax ect ect... Niet heel interresant natuurlijk!
Dag 3:
We waren hier eigenlijk de hele dag aan het surfen, we stonden al om 5:30 op het was in Australische begrippen "MAAR" 3 uur rijden... Toen we aankwamen even wat korte uitleg gehad over de posities voor het surfen en een korte uitleg gehad hoe je sterke stroming kan zien en wat je moet doen als je er door gepakt word. Na dit alles mochten we eindelijk surfen en wat was dat moeilijk... We hebben toen ongeveer 3 uur ofzo gesurft en daarna een korte lunch en daarna weer wat golfen proberen te pakken. Daarna gingen we dus terug en waren we echt allemaal gesloopt. Niet alleen door het surfen maar ook de hitte (het was toen 33 graden)
Dag 4:
Vandaag gingrn we richting de blue mountains wat 2 uur vandaan lag van Sydney, we hadden onderweg van onze tour guid nog behoorlijk wat over de geschiedenis van Australie gehoord. Toen we eindelijk aankwamen na dat stuk hebben we bergje op en berg af maar het uitzicht was super cool en na dat alles gingen we met de hele groep uit
Dag 5:
Vandaag hadden we een rustige dag en gewoon een beetje rond gelopen in Sydney
Dag 6
Nog maar even een dagje er bij geboekt zodat we rustig voor een auto konden kijken enzo. We gingen rond de middag naar de JUICY (de plek die auto's verhuurt) en toen alles geregeld was begonnen we naar het zuiden te rijden. Ik was net een beetje gewend om links te rijden tot dat er een gigantische regenstorm kwam (zie onderstaande link-video), je kon de auto voor je nog maar net zien en kon maar 40 rijden waar je 110 mag. Dus we zochten maar snel een hostel op in de buurt. We zitten nu ook in Wollongong (of zo iets)

• 05 December 2016 - 23:18

Hans:

Zo en nu op naar Melbourne mate! Nog maar een klein stukkie rijden. Geniet van deze mooie trip en dan over een paar weken weer terug naar Sydney voor de Feestdagen.

• 05 December 2016 - 23:19

Nicole:

Hey Gill,

Wat een boel al gedaan! Nu dusnog op weg naar Melbourne, dik 800 km van Sidney, belachelijke afstanden!

Jullie reizen nu met z'n drietjes (iemand uit jullie groep reist mee). Gezellig, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Rij voorzichtig

xxxxxxxx

Mitsie

• 05 December 2016 - 23:22

Nicole:

Ps. k zag dat je Chantal dr de challenge is gelukt.....mangobiertje.

• 06 December 2016 - 07:29

Lisa:

Super leuk Gill.. Ben helemaaaaaaaaaaall niet jaloers! Geniet ervan!

• 06 December 2016 - 20:47

Oma Humpy:

Lieve Gil,

Wat een geweldige reis die je maakt, dit zul je je verdere leven niet vergeten. Bij jou 22 graden, hier om en nabij het vriespunt. Geniet maar van al het moois dat je beleeft. Handdruk van oom Tom (hij had geprobeerd je te sms-sen ,). maar dat was niet gelukt) en een dikke kus van Oma.