Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Gillian

09 December 2016 | Australië, Melbourne

Aangekomen in Melbourne, goorste hostel ever.
Ben ij weer even!
Ik heb het hostel helaas 2 dagen geboekt (van fouten leer je gelukkig)
We hebben in totaal heel wat lekkere stukjes gereden en de natuur was heel erg mooi.
We hebben eigenlijk maar 1 lange route genomen, en reden soms op stukken weg waar we gewoon niemand anders zagen rijden voor 10/20 minuten.
We hebben voor zondag ook al een hostel geboekt, ik heb daar eerst de reviews van gelezen voor dat we deze hebben geboekt haha
Ik zit hier tot de 20 van december en daarna ga ik naar Sydney!
Er zit al een behoorlijk temperatuur verschil met de 2 plaatsen, waar het in sydney ongeveer 30 graden was is het hier ook maar 19.....

• 09 December 2016 - 09:59

Tineke:

Nieuwe challenge: clean the room before having a drink.........

• 09 December 2016 - 10:22

Gillian Krassenburg:

Jaaaa dat gaat niet gebeuren he haha!!!

• 09 December 2016 - 10:50

Lisa:

GADVER!!! Succes en sterkte daar op naar de betere hostels;)