Laatste paar dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Gillian

18 December 2016 | Australië, Melbourne

Hoi iedereen! Ja het was eventjes stil maaaar ik ben er gewoon nog hoor.
Ik heb alleen de afgelopen dagen niet echt veel foto's/video's of wat dan ook gemaakt omdat ik gewoon lekker aan het rond lopen ben in Melbourne(Sydney vond ik veel mooier).
Nou we zijn hier al een paar dagen en een van de dingen die we heel veel doen is elke kaar naar het centrum lopen en daar een beetje rond kijken wat we gaan doen ect. Niet super spannend maar wel heel leuk en gezellig.
We hebben dit hostel voor 1 dag langer geboekt aangezien we de 21e(????) weer terug gaan naar Sydney. Dit doen we met de nacht trein van Melbourne naar Sydney natuurlijk....
En vanaf daar laat ik jullie vast wel weten wat en hoe ik daar doe!!
Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Backpacken in Australie

Met Wesley

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2017

Hittegolf!

08 Februari 2017

Brisbane!

17 Januari 2017

Tijd niks gepost

31 December 2016

Oud en nieuw, en afgelopen dagen

23 December 2016

Sydney- Groot!
Gillian

Actief sinds 29 Okt. 2016
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 10368

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 28 November 2017

Backpacken in Australie

Landen bezocht: