Oud en nieuw, en afgelopen dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu Oud en nieuw, en afgelopen dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu

Oud en nieuw, en afgelopen dagen

Blijf op de hoogte en volg Gillian

31 December 2016 | Australië, Sydney

Na vandaag om 7:00 uur al wakker te worden ging we al richting het Sydney opera house om hopelijk een plekje te kunnen bemachtigen voor het vuurwerk voor vanavon
Het duurde al met al ruim 2 uur om er heen te lopen en om door de security check te komen en dan eindelijk een plek te vinden bij het opera house.... Gelukkig is het nu dat ik dit plaats 10:15 ongeveer

Voor de rest zijn Wesley en ik wezen uiteten op kers en hebben we voor de rest heel veel rondgelopen in Sydney en een beetje rond gekeken ect ect.... Eeeeen de eerste baan komt ook al in zicht!! Sinasappels plukken in Hillston met rond de 30 graden. Dus moesten we daar ook werk kleding voor zoeken (leren handschoenen, shirt met lange mouwen en lange broek en ook nog een petje/hoedjes achtig iets met een flap aan de achterkant om je nek te beschermen. foto hoe dat er uit ziet komt later.

Ik hoop dat iedereen fijne kerst dagen heeft gehad!

En alvast een prettig oud en nieuw!

• 31 December 2016 - 09:33

Janetta:

We wensen jullie een mooi oud en nieuw feest, en heel veel plezier en succes in 2017.

• 31 December 2016 - 11:43

Oom Tom En Oma:

Hoi Gil, wat een gezellig verhaal. Wij wensen jou en Wesley een bijzonder mooi vuurwerk en de allerbeste wensen voor 2017. Veel succes met het plukken van de sinaasappels. Dikke kus, Oma.

• 31 December 2016 - 19:28

Papz:

Inmiddels zit jij alweer even in het nieuwe jaar en moet het aftellen hier nog beginnen. Op de livestream zag het vuurwerk er echt sensationeel uit, zal in het echt nog veel mooier geweest zijn.

• 02 Januari 2017 - 20:17

Oom Bob & Riley:

Een gelukkig nieuw jaar gewenst Gillian! Je moet van ons nog even flink achter de meiden aan gaan daar! Heel veel liefs, Uncle Bob, en je broertje.

• 09 Januari 2017 - 08:44

Steffen:

Gillian,
    Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Is bij jou een paar uur eerder begonnen als bij ons.
    Reageer nu pas omdat ik vandaag weer ben begonnen. Veel succes bij het sinaasappelsplukken.

• 17 Januari 2017 - 11:27

Oom Tom En Oma:

Lieve Gillian, dank je voor je uitgebreide reisverslag. Tot nu toe zit het jullie wat werk betreft niet erg mee, maar je hebt er in ieder geval wel wat mooie vakantiedagen aan overgehouden en dat is heel veel waard.
    We hopen dat jullie er op korte termijn in slagen een leuk vakantiebaantje te vinden. Dikke knuffel van oma.