We zijn er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Gillian

30 November 2016 | Australië, Sydney

Eindelijk aangekomen na de mooiste vlucht in mn leven.
Het vliegtuig was zo rustig dat we zowat konden zitten waar we wouden, dus zijn Wesley en ik naast paar ramen gaan zitten.
We vlogen rond iets van 23:00 uit Taipei weg, dus dan denk je natuurlijk dat we niet veel hebben kunnen zien.
Maar dat was gelukkig niet zo! We zagen zo gigantisch veel sterren en ook allemaal zo fel! We dachten zelfs dat we een klein beetje de melkweg zagen.
Toen we boven Bali ongeveer vlogen was het alsnog donker maar toen was er onweer! En dat zag er ook fantastisch uit!
De eerste challange was heel moeilijk te doen aangezien je geen foto's mocht maken van het personeel...

Maar goed we zijn aangekomen dus in Sydney! En het was al meteen 23 graden toen we aankwamen.
We hebben toen even op de andere groep gewacht aangezien die met een andere maatschapij gingen.

Daarna zijn we met een busje opgepikt en gingen we richting het hostel met een tussen stop het opera house natuurlijk!

En de volgende challenge word misschien die van Stef en Annemarie aangezien we zaterdag uitgaan!

En oja ik heb niet altijd wifi, en probeer alleen foto's te uploaden zodra ik dat heb (het is hier echt heel duur allemaal)

• 30 November 2016 - 18:58

Manuela:

Wauww gil, klinkt echt geweldig allemaal! Fijn dat deze vlucht zo chil was!

• 30 November 2016 - 18:59

Manuela:

En ziet er allemaal erg mooi uit!

• 30 November 2016 - 19:03

Nicole:

Waar is je foto van je challenge van Lex & Tinus? Booeeeee......!!!!!!!!!!!! ;-)

• 30 November 2016 - 19:07

Tineke De Birk:

nou Gil, kom dan maar terug als de eerste de beste challenge al verprutst is......
    Of herkansing, maak maar een leuke ergens op straat met een leuke local....
    Have fun!!

• 30 November 2016 - 19:42

Nicole:

Ik vind de challenge geslaagd. Hij staat op de foto met het muntje een de mooiste stewardess. Je ziet haar op de rug, maar ik heb begrepen (uit betrouwbare bron) dat het de mooiste stewardess aan boord was ;-)

(dat zegt wat over de andere stewardessen ;-)

• 30 November 2016 - 20:50

Jalisa:

Mooi dat de vlucht zo bijzonder was! Veel plezier daar met die heerlijke temperatuur hier is het nu -5 graden;-)

• 30 November 2016 - 22:37

Oom Tom En Oma:

Hi Gil, wat geweldig fijn dat je zo'n goeie vlucht hebt gehad. Die mooie sterrenhemel had ik ook wel willen zien, want dat is toch heel bijzonder. Dat kunnen we hier niet zien. Mooie foto's, geniet maar lekker !!
    Kus, Oma.

• 01 December 2016 - 15:35

Simon:

Geweldi Gil. Al onze herinneringen aan Australie komen door jou terug alleen wij zaten wat verderopn.l. in Perth .Bovenop een berg dus met uitzicht op Perth.Aldaar was een scheepswerf waar ze het historische schip "het duifje "nabouwden. Een beetje ver voor jullie maar reuze mooi.
    Liefs en pas op jezelf. Opa en Oma rocky

• 01 December 2016 - 15:42

C.Simon:

Hallo Gil,
    Van al die plaatjes van jou komen onze herinneringen aan Australie weer terug.Wij zaten echter een eindje weg, in Perth boven op een berg die over Perth uitzag Aldaar was een scheepswerf die het oud Nederlandse schip "het duifje"namaakte.Geniet ervan maar doe voorzichtig!
    Liefs . Opa en Oma Rocky(Simon)