Tijd niks gepost - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu Tijd niks gepost - Reisverslag uit Haymarket, Australië van Gillian Krassenburg - WaarBenJij.nu

Tijd niks gepost

Blijf op de hoogte en volg Gillian

17 Januari 2017 | Australië, Haymarket

Na een tijdje niks gepost te hebben dacht ik maar dat het weer eens hoog nodig tijd werd voor een update!

Nou we zijn in totaal wel 3 hele dagen geweest in Hillston. We zijn niet weg gegaan omdat het werk te zwaar of te warm was of wat dan ook, maaaaar we gingen weg omdat ze beloftes hadden gemaakt wat niet waar kon worden gemaakt (zo werd er gezegd dat je bijv 2-5 bins zou kunnen doen als je net startte...) Niet wetend dus dat we met ons 2e maar 1 bin kon doen per persoon... Wat in totaal over 8 uur werken 27$ opleverde... Terwijl de huur $140 per persoon is en dan moet je ook nog eens boodschappen doen ect ect...
Verder waren er nog leuke regeltjes wat ze niet van te voren hadden verteld en wat ook niet heel goed was bijv: de hele boom moest leeg geplukt worden (is zo een 4 a 5m hoog) en de binnen kanten dus ook van de boom, want anders gaat er 35% af van een bin.
Beter gezegd dan hou je dus echt niks over!
En oja er waren ook nog echt gigantisch grote spinnen (zo groot als sinaasappelen)! En ook de 3 na dodelijkste van Australie! Dus leuker kon het niet worden

Maar goed na 2 dagen hadden we het al gehad en wouden we alweer naar Sydney, maar aangezien je in the middle of nowhere zit kan je dus niet ff snel terug dus dat duurde nog een dag.

Toen we weer eenmaal in Sydney waren hebben we flink zitten solliciteren op banen, maar van de 140+ sollicitaties die ik had verstuurd, en met mn eigen advertentie met 100x bekeken had ik al met al wel 2 reacties binnen!
Een van die mensen die vroeg of ik meteen de volgende dag kon werken als hulpkok! Dat klonk mij niet heel verkeerd.
Ik heb er 1 keer gewerkt tot dat ik die week daar op ziek werd (het zat allemaal goed mee dus! Haha) en toen werd er al tegen me gezegd dat ik niet meer terug hoefde te komen.

Maar goed, morgen gaan we eindelijk weg uit Sydney en richting Cairns! Dit doen we niet in een keer maar met meerdere stops natuurlijk....

De eerste stop Port Macquarie, dat is iets van 6 uur met de bus reizen!

Dus ik hou jullie op de hoogte!

P.s. de link van het vuurwerk in Sydney!
https://youtu.be/K2tZcSNnNLY










Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Haymarket

Backpacken in Australie

Met Wesley

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2017

Hittegolf!

08 Februari 2017

Brisbane!

17 Januari 2017

Tijd niks gepost

31 December 2016

Oud en nieuw, en afgelopen dagen

23 December 2016

Sydney- Groot!
Gillian

Actief sinds 29 Okt. 2016
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 10371

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 28 November 2017

Backpacken in Australie

Landen bezocht: